Call Центр "під ключ"

Октелл в Україні пропонує послугу «Call Центр під ключ». Наша компанія одна з небагатьох готова реалізовувати систему офісної телефонії та Call Центру «під ключ», захистивши Замовника від багатоденної суєти пошуку оптимального рішення, написання алгоритмів роботи зі дзвінками, підбору оптимального обладнання та інших багаточисельних турбот при будівництві Call Центру. Всі турботи та ризики реалізації Call Центру «під ключ» ми берем на себе

Етапи побудови Call Центру «під ключ»

Визначення кінцевої мети при побудові Call Центр «під ключ»

На початку роботи самим важливим є визначення кінцевої мети побудови проекту Call Центр «під ключ». Виконавець перед початком робіт повинен чітко розуміти потребу Замовника в побудові Call Центру. Тому, перед початком робіт по створенню Call Центру «під ключ» спеціалісти компанії «Октелл в Україні» деталізують кінцеву мету побудови проекту.

Результат – розуміння Виконавцем завдань Замовника. 

 

Розробка технічного завдання на Call Центр

Після визначення кінцевої мети потрібно відпрацювати деталізоване технічне завдання на Call Центр. При відпрацюванні технічного завдання на Call Центр детально описується: обладнання, що буде використовуватись, програмне забезпечення, канали та лінії зв’язку, маршрутизація вхідних і вихідних дзвінків, алгоритми обробки дзвінків, алгоритми після обробки виклику операторами Call Центру.

Результат – документування та деталізація проекту Call Центру. 

 

Підбір і оптимізація обладнання для Call Центру

Правильно підібране необхідне обладнання дозволить якісно реалізувати Call Центр. Обладнання для Call Центру впливає не тільки на вартість Call Центра, що створюється, але й на його подальший розвиток і обслуговування.

Результат – економія засобів і якісна реалізація Call Центру. 

 

СКС та меблі для Call Центру «під ключ»

В більшості випадків окремим етапом розробки проекту Call Центру є якісне проектування СКС (структурованих кабельних систем) і комплектація меблями для Call Центру. Від того як буде спроектована СКС і підібрані функціональні меблі Call Центру, яка кількість розеток LAN и 220V буде передбачена залежить безперебійність роботи та оперативність розширення робочих місць Call Центру.

Результат – якісна організація робочого місця оператора Call Центру. 

 

Формування кінцевої вартості створення Call Центру «під ключ»

Кінцева вартість проекту «Call Центр під ключ» формується виходячи з комплектації вибраного основного та периферійного обладнання, програмного забезпечення, об’єму виконаних робіт і елементів організації робочих місць операторів Call Центру.

Результат – кошторис створення Call Центру «під ключ».

 

Формування етапів побудови Call Центру «під ключ»

Визначивши кінцеву вартість Call Центру «під ключ», в рамках ефективного використання грошових коштів і якісного виконання робіт, доцільно розділити побудову Call Центру на етапи. Планова реалізація Call Центру допоможе організувати роботу побудови Call Центру «під ключ» методом нарощування як функцій Call Центру, так і кількості робочих місць. Проміжне тестування між етапами впровадження дозволить більш якісно реалізувати проект в цілому.

Результат – більш якісна реалізація Call Центру. 

 

Побудова Call Центру «під ключ»

При дотриманні виконання вищеперерахованих розділів, тобто відпрацювавши проектну документацію на побудову Call Центру, ми гарантуємо максимально можливу якість реалізації Call Центра «під ключ».

Результат – якісно реалізований Call Центр «під ключ» з дотриманням термінів. 

 

Введення в експлуатацію Call Center

Oktell в Україні турбується про якісну експлуатацію реалізованих проектів офісної IP АТС і Call Center. Ми проводим після проектне тестування та технічний супровід уже працюючого проекту.

Результат – більш ефективне використання ресурсів Call Center.

 

Зворотній зв'язок

Якщо Ви бажаєте отримати більше інформації, заповніть цю форму.
Ми обов'язково вийдемо з Вами на зв'язок найближчим часом.
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
captcha
Перезавантажити